Smart je podľa mňa super nápad, ktorý je podľa mňa celosvetovo nepochopený. Iste, mal svoje muchy, skončil v brutálnych dlhoch, ale keď som bol minulý rok v Ríme, pochopil som to. Viete, koľko ich tam behá? A takisto v Londýne, Paríži a iných veľkých mestách? Je to super vec, všade sa vlezú, ľudia málokedy idú vo viac ako dvoch. Ešte pár perličiek - šéf Swatch-u - výrobcu hodiniek, ktorý s nápadom Smartu prišiel, je Libanonec. Ako videl výsledky, vycúval z toho teda elegantne, teraz je celý problém na bedrách Dailer-Chrysler. Hlavnými problémami boli zozačiatku technické problémy - pamätáme si zábery z nehod - holt to má zadný náhon, a tak sa k tomu treba stavať. Ďalej zákaz parkovať kolmo k chodníku aj keď by sa tam vošiel, žiadna cenová výhoda z dane pri zakúpení občanom veľkého mesta, resp. žiadne obmedzenie vjazdu do centra veľkých miest "normálnym" autám. Jediným náznakom je congestion fee v Londýne, ale ten platí v pracovné dni paušálne. Myslím si ale, že čas automobilov typu SMART ešte príde - odhady hovoria, že do asi 15-ich rokov sa počet automobilov pohybujúcich sa po zemskom povrchu oproti dnešným dňom zdvojnásobí.
P.S. To Blekoš - Bezpečností se tady neoháněj, Smart dává mnohem lepší šanci na přežití než tvoje shnilý GD nebo GF po bouračce. Bourali jej proti S-klasse, a dopadl výborně. Onehdá tady proběhlo video o nárazu SMART-u ve stovce do betonového kvádru, a nebylo to tak jednoznačný, jak by se mohlo na první pohled zdát. O nové Toyotě Yaris nemá cenu ani mluvit.
P.S. II Nevím o autech skoro nic, ale ty opět perlíš.