tomasicek píše:
Ale vyzera to na Postert, tak preco to vyzera tak zle?
tomasicek píše:Doktor píše:tomasicek píše:
Ale vyzera to na Postert, tak preco to vyzera tak zle?
Post...co? nechapem ...
kokso kolega tak mi sme spoluziaci?tomasicek píše:Doktor píše:tomasicek píše:Kto ti kaze robit 5000km mesacne? Ak tolko KM spravis tak asi robis pre nejaku firmu a asi si benzin neplatis sam a ak ano tak ta lutujem xixixixix
No fakt vtipné... Som z BA, žijem v Prahe, občas sa chodí aj domov, moja nastávajúca je z KE. Možem ja za to, že ty si bol najdalej v Drietome?
Studujem v Trencine a byvam v okoli Popradu, domov chodim kazde dva tyzdne....tak s tou frajerkou ta chapem ... kosicanky su riadne caje ale sam autom jazdit to je smrt...to by som radsej isiel vlakom...len mna vyjdu tak 250km na 800 korun za benzin....a bral by som aj 1.8i, par koni na vyse by sa zislo...
JosephBSG píše:Vratim sa k povodnej teme:
V poslednej dobe znizujem spotrebu tak, ze rozbehnem na rovnej ceste auto, vyhodim rychlost a necham ho nech ide zotrvacnou silou. Niekedy tak prejdem niekolko stoviek metrov a motor sa pritom vobec netrapi...
Najcastejsie to robim na cestach, ktore uz poznam a viem ze na konci je semafor, ktory ma ja tak zastavi. rozbehnem sa na rychlost 70km/h a postupne sa znizuje po 500metroch rychlost az na 50km/h, a to som uz takmer pri krizovatke...
tiez si myslim lebo pri brzdeni motorom ukazuje palubny PC 0 litrov spotrebu... kdezto pri zotrvacnosti ma auto spotrebu ako psi volnobehu...socoman píše:JosephBSG píše:Vratim sa k povodnej teme:
V poslednej dobe znizujem spotrebu tak, ze rozbehnem na rovnej ceste auto, vyhodim rychlost a necham ho nech ide zotrvacnou silou. Niekedy tak prejdem niekolko stoviek metrov a motor sa pritom vobec netrapi...
Najcastejsie to robim na cestach, ktore uz poznam a viem ze na konci je semafor, ktory ma ja tak zastavi. rozbehnem sa na rychlost 70km/h a postupne sa znizuje po 500metroch rychlost az na 50km/h, a to som uz takmer pri krizovatke...
no zvlast by ma zaujimalo co je uspornejsie, takyto dojazd alebo brzenie motorom? mam za to ze brzdnie motorom je uspornejsie. myslim tym usporu paliva,nie brzd.
jozko a cim to vedie? lebo mozes krasne brzdit 5,4,3,2....az Okm/hod..JosephBSG píše:Pripravil som malu ilustraciu:
Je tam nazorne ukazane ako to funguje a jazda na zotrvacnost jednoznacne vedie...
Zoran píše:jozko a cim to vedie? lebo mozes krasne brzdit 5,4,3,2....az Okm/hod..JosephBSG píše:Pripravil som malu ilustraciu:
Je tam nazorne ukazane ako to funguje a jazda na zotrvacnost jednoznacne vedie...
TomAnt píše:Vies kde je rozdiel? Ze tebe na tych 450 metrov na neutrale ide motor de facto pod plynom, vstrekuje sa do neho benzin, aby sa neudusil. Kdezto pri brzdeni motorom pri povedzme tych 2200rpm ti na tych 350 metroch do motora pri dobrych podmienkcach nepojde ani kvapka...
Urcite je nejaka hranica, kde to je este efektivne a kde nie, takze toto je len take cvicenie... V kazdom pripade, pri jazde dole kopcom je to jednoznacne v prospech zaradenej rychlosti...
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť