lakilaki píše:Noo, nebol by som prekvapeny, keby sa za chvilu v Tvojom podpise, tak ako pri minulých šestkách, objavilo
"ex Mazda 6 GJ..."
Mazda by vam uz mohla aj zaplatit, za skusobnu prevadzku a odhalovanie problemov Skyactiv motorov
Ale je to lepsia situacia, ako keby zatlkali problem, alebo hadzali problem na majitelov, á la "nespravne uživanie auta..."
Ahura píše:Prave dnes som prisla zo servisu pre podobny problem s CX5 (2,2 l, diesel).
Vackovy hriadel znicil turbo. Prisla som na to tak, ze auto pri vyssich rychlostiach prestalo akcelerovat. Sla som 130, chcela zrychlit, co bolo predtym otazkou jemneho pritlacenia pedala... a teraz nic. Pedal na podlahe a rychlost stale 130... Obcas (nie vzdy), stupali otacky, ale nikdy to nezrychlovalo. Velmi prijemne pri predbiehani
Zvlastne bolo, ze nikdy nesvietila ziadna kontrolka. Auto slo inak normalne, v meste a pri nizsich rychlostiach clovek nezbadal nic.
Dala som ju do servisu, pri beznej diagnostike nezistili nic. Nastastie mi servisak veril a siel ju prevetrat vo vyssich rychlostiach. Skonstatoval to iste, co ja. Auto slo na podrobnu diagnostiku a tam sa zistilo, ze odislo turbo. A zakladny problem bol vackovy hriadel, ktory ho znicil. Oboje vymenili, motor preplachli. Dufam, ze ziadny dalsi problem s tym nebude...
Pre info : stalo sa mi to po 87 000 km (dovtedy bezproblemovych), auto mam 2,5 roka, kupene na zaciatku predaja v Europe. Je nastastie este v zaruke, takze oprava ma nestala ani cent. A povedali mi, ze je to znamy problem, len v tomto servise je s tym uz druha CX5. A kedze je to tak, opravili by to zadarmo aj v aute po zaruke, lebo za tychto okolnosti by sa to dalo vysudit a to by ich stalo este viac.
Tolko moje cerstve skusenosti. Predtym som mala trojku, nikdy nemala najmensi problem
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť