Tome tak já ti řeknu, proč jsem tak zklamaná. Když dávám auto do autorizovaného servisu, tak mi dají protokol o převzetí auta k opravě a vyčíslí mi cenu opravy, která se může lišit plus mínus 20%, když by oprava stála víc, tak mi volají jestli s tím budu souhlasit. Jelikož ani jeden autorizovaný servis v Brně nedělá nástřik podvozku před zimou, tak jsem hledala, kde mi vyjdou vstříc. A protože servis v Bratislavě kam jsem jezdila, tak už neexistuje, tak jsem hledala tuto službu jinde. V autoservisu Jano v Blavě mi žádný doklad o převezetí vozidla nedávali a cenu jsme si řekli telefonicky poté, co mi mechanik prohlédnul auto, jim jsem důvěřovala, ale bohužel už neeexistují. Jak jsem tak hledala, kdo by mi na autech nastříkal podvozek, tak jsem došla na Bena, jelikož ho znám, tak jsem nečekala, že by si řekl o tak vysokou částku. Profesionální autolakýrník, kterému jsem poté volala si řekl o 1500-2000Kč za práci i materiál a auto za půlden je hotové. Ben mi to s takovým zvláštním výrazem v tváři obhajoval, že to dělal celý den a proto 3000Kč za práci a 1200Kč za materiál. U nás na foru mi psal člověk, že si podvozek nechal ošetřit v Mazdě v Německu a dal za to 90Euro. Je chyba, že jsem se Bena nezeptala předem na cenu, protože kdyby mi ji řekl, tak u něj tu práci nenechám dělat a a to, co jsem dala jemu za jedno auto, tak bych v autolakovně měla ošetřené podvozky na obou autech.Navíc oprava byla bez dokladu.Chybami se člověk učí. Toto téma jsem sem dala jako varování pro ostatní, že mají předem chtít znát cenu v servisu. jinak se mohou dočkat velmi nepříjemného překvapení při konečném účtování.