davnejsie ked som sa tomu viac venoval, tak si spominam na prepocet.. cca 1F na 500W vykonu..
kapacitor sposobi hlavne to, ze basy budu zahrane presne vtedy ked maju byt (pri vyssej zatazi maju oneskorenie) a zahraju sa presne (bez kapacitora je tam skreslenie sposobene chvilkovym nedostatkom prudu)
kapacitor do istej miery odstrani blikanie svetiel pri hrani hudby vo vyssich hlasitostiach
inak k tomu alternatoru.. nemyslim ze by 600W zosik dokazal odpalit alternator, to bude spojene asi z nejakym dalsim elektrickym problemom.. ja som mal 800W zosilovac a 1000Wsubwoofer aj vo felicii aj vo focuse bez kondenzatrora a fungovalo to bez problemov
.. do mazdicky som uz kondenzator prikupil. Je to trosku rozdiel
a ak budes kupovat a nemas s elektrikou, alebo kapacitormi doteraz skusenosti, rozhodne kup kapacitor s elektronikou, ktora dokaze riadit nabijanie a vybijanie. Skratovany kapacitor moze expodovat. A hlavne nezabudnut na poriadne napajacie kable s odpovedajucim prierezom, aby to cele nezhorelo