Takže ak som pochopil je to sada nerezovych zvodov k pripojeniu turba. Pri instalacii to vyzera na priestor prave ten jediny volny pod kapotou a to je v rohu hned pred spolujazdcom. Myslim ze turbo nie velkeho tlaku by auticku pomohlo v krutaku a este lepsi tah v nizkych otackach, to znamena jazdenie aj na 5ke po meste po rovine = automaticky nizsia spotreba. Vsetko samozrejmä treba zvazit ci to budu alebo nebudu zbytocne vyhodene peniazky. Ak vsak vyrobca dimezvolal auto minimalne na 20 percent vykonu slo by tam pridat do 30 konikov a zlepsit tach co pri beznej uz tak dost vysokej zivotnosti tychto motorov velmi motor neopotrebuje. Planujem prestavbu, ale rozdelujem ju na etapy. 1. chcem HHO (na to potrebujem nerezove ventily a vyfukove potrubie vratane zvodov, kto to pozna nemusim vysvetlovat) 2. ked uz budem menit potrubie pojde tam teda nerez, kde planujem onen kit z nejakym pouzitym mensim turbom (ak o nejakom viete napiste), mám okolo seba sikovnych ludi (napr. rucne na mieru robeny nerez vyfuk komplet do 300 ečok). Kedže na všetko treba prachy planujem s etapou 2. na jar 2010. Etapa 3. komplet sport. nastavitelny podvozok a 4. samosvorny diferencial zatial pocká mozno aj rok
Piste, ak Vás niečo ako rada alebo antirada napadne.