Vidis napr. to, ze zatialco 55kW verzia od 4000 otacok "vadne" (vykonova krivka uz nerastie) a nema vyznam ju hnat do otacok, o 63kW to vyznam ma a prave od 4000 vyssie sa prejavuje rozdiel oproti slabsej verzii.
Mna zaujalo, ze priebeh krutaku maju de facto identicky.
A nie je pravda, ze nema vyznam to tocit, teda aspon u mojej zaby. Ja tam prave od 4000 citim "ozivenie". Realne. Takze, bud mam iny motor alebo je dobre zabehnuty, alebo co?
Co sa este z tych grafov da vycitat? Teda hlavne rozdiel medzi slabsou a silnejsou verziou mojho motora?
No vidim to tak, ze do 4000 rpm su tie motory vlastne identicke, rozdiel je az nad tym, kedy vykonova krivka o 63kW stupa dalej hore, zatialco 55kW rastie uz len pomalicky. Je to vidiet aj na krutiacom momente, kedy nad 4000rpm u 55kW klesa prudsie ako u 63kW. Najlepsiu pruznost vidim od 2500 do 3500rpm, kedy je najprudsie rastuca krivka krutiaceho momentu.
Majitele Dvojek, zejmena s motorem 63kW, vsimli jste si, ze jednicka neni zrovna vhodna na prudsi akcelerace? Je takova lina a nevyplati se ji vytacet vice jak do 3.500ot/min. Zato druhy stupen uz je uplne jine kafe a motor krasne jde az nad 6.000 a trojka az do omezovace, uplne jiny pocit nez pri zarazene jednicce... Je to jen muj pocit nebo..?
no ked si spocitas ten prvy prevod a priratas k tomu ten dlhy diferak... co by si cakal... ale ja vyjebem kazdemu, akurat ta trojka uz je tak leniva ze nemam trpezlivost cakat az po obmedzovac, a naco aj, sak okolo 5000rpm to uplne zdochne a nic sa nedeje, hlavne na trojke teda... stale vravim ze kvalty to ma dlhsie ako 1600 a 1700 zigul, napriek tomu je to ale velmi svizne autiiii... to bude ten zasadny rozdiel vo vahe
Mazda2 1.3TE 86k aka Zoom - Zoom - predane Lada 2105 1.7 VFTrez aka Fun - Fun - zosrotovane