dabel píše:Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.
tomasicek píše:dabel píše:Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.
ale ked brzdim motorom tak otacky sa pohybuju od 5000rpm do 2000 rpm.... takze vtedy tam palivo ide tak ako keby som tomu kuril alebo je to ako volnobeh...
podla mna tam nemusi byt iskra ani vybuch zmiesaniny vzduchu a paliva proste valce sa iba tak pohybuju...
tomasicek píše:ale ked brzdim motorom tak otacky sa pohybuju od 5000rpm do 2000 rpm.... takze vtedy tam palivo ide tak ako keby som tomu kuril alebo je to ako volnobeh...
podla mna tam nemusi byt iskra ani vybuch zmiesaniny vzduchu a paliva proste valce sa iba tak pohybuju...
dabel píše:Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.
Steve píše:
No len som chcel zistit, kde ma hranice, chapes..
Steve píše:dabel píše:Pri motoroch so vstrekovanim paliva plati, ze akonahle das nohu z plynu a otacky su vyssie ako urcita hranica (cca. 1400rpm), tak sa uzatvori privod paliva a auto ma aktualnu spotrebu 0.
Tie otacky zavisia od nastavenia kazdeho motora, mne na 323 zacne vstrekovat na zaradenej rychlosti a bez plynu niekde pri 800 rpm. Je to citit.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť