Ked hovorim pri hybride o tahu, mam na mysli povacsinou pruzne zrychlenie...
Priklad, velakrat jazdime tak, ze Gretka ide predo mnou na Aurise a ja za nou na CX-5ke.
Papierovo ma CXka vacsi vykon aj zrychlenie aj vsetko. Ano...
Ale ked vychadzame z mesta a viem ze Gretka bude zrychlovat z 50 na 90, NEMAM SANCU, proste mi na tom kratkom useku zdrhne nech robim co robim. Samozrejme, potom ju uz zacnem dobiehat a keby sme to davali na povedzme 110, tak sa Auris nechyta, ale ide prave o to pruzne zrychlenie v tychto "mestskych" rychlostiach, kde je hybrid pecka.
A stale treba porovnavat porovnatelne, ten hybrid v Priuse, Aurise a a pod. ma celkovy vykon hybridneho pohonu 100 kW, skusme to porovnat s inym benizn, alebo dizel autom ktore ma papierovych 100 kW... Lebo to by sme tak isto mohli davat do porovnania Lexus LS600h a cudovat sa ze co su vsetci taki pomali, sak to je len hybrid
( 445 koni )
Ked hovorim, ze moje dalsie auto chcem hybrid, nehovorim to z nejakych eko dovodov, alebo nejakych pseudo-image-ovych dovodov.