Stránka 1 z 5

AAA

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 7:24 pm
od Marek
Co říkáte na áčka? A na tuhle stříbrnou mazdičku 323F? http://www.aaaauto.cz/cz/karta.php?Action=Show&Mena=CZK&Id=332202&Page=1&Znacka

Re: AAA

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 7:35 pm
od majki
Marek píše:Co říkáte na áčka? A na tuhle stříbrnou mazdičku 323F? http://www.aaaauto.cz/cz/karta.php?Action=Show&Mena=CZK&Id=332202&Page=1&Znacka


Na Acka jedno jedine: :hnus

A co se tyce, tak tenhle model v tyhle motorizaci a vybave je hodne goooood (i kdyz Doktoruv V6 2.5 to neni :mrgreen )

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 8:13 pm
od Harry FE3
Ty vole Majki,doktor má 2,0 V6 co já vím ne??

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 8:18 pm
od majki
Harry FE3 píše:Ty vole Majki,doktor má 2,0 V6 co já vím ne??

Ty vole, no jo, ja si to porad pletu s tim Lukovym :oops

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 9:19 pm
od Doktor
Taktak Harry, je to 2.0 V6, to same, co mam ja. Akorat muj je 1994 a ma cca 250 000km. :lol

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 10:03 pm
od Marek
A myslíte, že konkrétně tohle auto může mít opravdu najeto jen 80.000km? A na co bych si měl u tohodle modelu dávat pozor? Na co se při prohlídce soustředit? Udělám asi toto:

- obejdu si ho, jestli všechno lícuje
- koukám pod koberce, na sváry, jestli nebylo "dělaný"
- poslech motoru, jestli ševelí jak má
- odšroubuju víčko od oleje, položím dlaň jestli neprská olej
- spojka, kde zabírá
- převodovku asi nepoznám, ale prej dávaj záruku na motor a převodovku, jestli jde řadit plynule...
- nechám ho jet po rovině bez volantu, kam zatáčí
- přejedu si nerovnost, ať vidím v jakým stavu jsou tlumiče
- prudce zabrzdím (áčkařovi to neřeknu :lol ) a pozoruju jestli necítím velký chvění na volantu (kotouče)

Co byste mi ještě poradili? A dál bych prosil majitele V6 o vyjádření, co se u tohoto modelu může sr*t, co bude v těchto kilometrech asi opotřebené. :o)

Díky všem mazdaodborníkům. :hura

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 10:19 pm
od majki
Marek píše:A myslíte, že konkrétně tohle auto může mít opravdu najeto jen 80.000km? A na co bych si měl u tohodle modelu dávat pozor? Na co se při prohlídce soustředit? Udělám asi toto:

- obejdu si ho, jestli všechno lícuje
- koukám pod koberce, na sváry, jestli nebylo "dělaný"
- poslech motoru, jestli ševelí jak má
- odšroubuju víčko od oleje, položím dlaň jestli neprská olej
- spojka, kde zabírá
- převodovku asi nepoznám, ale prej dávaj záruku na motor a převodovku, jestli jde řadit plynule...
- nechám ho jet po rovině bez volantu, kam zatáčí
- přejedu si nerovnost, ať vidím v jakým stavu jsou tlumiče
- prudce zabrzdím (áčkařovi to neřeknu :lol ) a pozoruju jestli necítím velký chvění na volantu (kotouče)

Co byste mi ještě poradili? A dál bych prosil majitele V6 o vyjádření, co se u tohoto modelu může sr*t, co bude v těchto kilometrech asi opotřebené. :o)

Díky všem mazdaodborníkům. :hura

Co tak jeste odzkouset homokinetaky? :o) Stat na miste, totalne vytocit volant a pomalu se rozjet...kdyz to bude klepat, je spatnej ten, na kterou stranu tocis...tohle provest na obe strany...
Taky pri tech nerovnostech poslouchat, jestli neco neklepe...
Urcite si prohlidnout podvozek, zamerit se na prahy a lemy blatniku...
Ihned po koupi vymenit rozvodak a doporucil bych i kladku...plus samozrejme filtry a olej...

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 10:21 pm
od Marek
Díky. :o)

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 10:27 pm
od Marek
A ještě teda k tomu modelu V6, kolik km vydrží spojka, co se nejvíc u tohoto 106kW modelu opotřebovává? Jsou problémy s převodovkou? Měl jsem Galanta a ten má tradiční problémy s 2. a 3. převodovým stupněm, takže nešlo po čase vůbec řadit, a to mi nikdo neřekl.:-))

PoslaťNapísal: Str Sep 07, 2005 10:31 pm
od majki
Marek píše:A ještě teda k tomu modelu V6, kolik km vydrží spojka, co se nejvíc u tohoto 106kW modelu opotřebovává? Jsou problémy s převodovkou? Měl jsem Galanta a ten má tradiční problémy s 2. a 3. převodovým stupněm, takže nešlo po čase vůbec řadit, a to mi nikdo neřekl.:-))

hehe, to by me taky zajimalo, pac si chci casem poridit Xedosa 6 s timhle motorem :ho:

PoslaťNapísal: Štv Sep 08, 2005 7:44 am
od Doktor
Marek píše:A ještě teda k tomu modelu V6, kolik km vydrží spojka, co se nejvíc u tohoto 106kW modelu opotřebovává? Jsou problémy s převodovkou? Měl jsem Galanta a ten má tradiční problémy s 2. a 3. převodovým stupněm, takže nešlo po čase vůbec řadit, a to mi nikdo neřekl.:-))


Spojku jsem menil po asi 220 000, ale jeste tam tak pulka byla, vymenil jsem i pritlačák a ložisko, ale jenom proto, že to bylo rozhozený. Co se týče převodovky, zatím bez potíží, pomalu se začíná ozývat třetí synchrón, ale zatím to je decentní. Můžou se ještě vybouchat tyčky stabilizátorů (kosti). Pravá poloosa je delší, v tom kloubu jak se ohýbá, může díky výkonu může chytit vakl. Pak se to kolem 160 - 170lm/h vyosí a začne to třást autem jako nevyvážený kola. JInak jdi do toho, je to supr svezení, když tak to pak dáme nějak dohromady. Ale bacha, je to exot, není na to moc náhrad, skoro žádný... Má to klímu?

PoslaťNapísal: Štv Sep 08, 2005 9:42 am
od Joshuax
Doktor: podle AAA to ma klimu :)

Jinak jsem si nedavno v AAA koupil taky auto , personal vylozene obchodne zalozen, takze vubec neposlouchej co ti rika :) Podiva se co se ti libi a to ti husti porad do hlavy :D Nejlepsi je vyhlidnout si auto , sam si ho obejit a zkontrolovat a az potom si najit manika aby ti to zvedli ,pak mas moznost poslouchat co ti o tom autu rekne :)

Jo a jestli chces tenhle kus ,tak si tam zajed co nejdrive , protoze jsem chtel uplne jiny auto a kdyz jsem tam dorazil , uz nebylo... ikdyz bylo na internetu uvedeno a je tam snad jeste porad...

PoslaťNapísal: Štv Sep 08, 2005 10:02 am
od Kris
Po 200 tisic na xedos 6 treba spojku vymenit..mna to tiez caka. :?:

PoslaťNapísal: Štv Sep 08, 2005 10:14 am
od Marek
Díky chlapi, snad to vyjde. Dám pak vědět.:))

PoslaťNapísal: Štv Sep 08, 2005 10:21 am
od Luke.cz
Za prvé, personálu nevěř ani slovo. Jsou to profesionální sedmilháři.
Za druhé, podívej se na všechny okna jestli mají stejný rok a dole u navijáku bezp. pásů na rok výroby. Cokoliv nebude sedět je měněno po havárii. Podívej se na přední světla jestli nejenom lícují, ale jestli jsou stejné značky, nebo jestli nemají vařené držáky. Hodně se pozná podle vnitřních plastů v motoru a v podbězích kol. Jsou to díly které utrpí havárkou vždycky, druhovýroba neexistuje a originály jsou neskutečně drahé. Takže je spousta lidí po opravě do auta už nedá.
Za třetí, jak už někdo psal, dal bych si pozor na homokinetické klouby.
Za čtvrté o kilometrech ti hodně řekne řidičova sedačka, pedály, šaltra, věnec volantu, vůle v zámcích dveří i spínací skříňce. Zkus bouchnout s řidičovýma dveřma a pak se spolujezdcovýma. Měly by vydat přibližně stejný zvuk.
Podívej se nejen pod víčko oleje ale i do chladícího okruhu, nesmí táam plavat žádný humus, emulze ani nic podobného, rovněž z toho nesmí letět bublinky které by smrděly splodinama. Pokud to má klimatizaci vyzkoušet funkčnost. Jako první na ráně je totiž expanzní nádoba a chladič klimatizace, což jsou věci asi za 15t. Samy o sobě vydrží večnost, ale při nárazu odchází první a spousta lidí se je snaží různě opravovat. Okruh pak netěsní a chladivo utíká, takže pozor i na to kdyby řekli, že to není "jen" napuštěné.