Ja absolutne nechapem, ze nikto kompetentny nevidi, kde je HLAVNY problem.
Nie je predsa mozne, aby automobilka chcela predavat auta, kde ma v celom segmente cela konkurencia ceny o 20% nizsie.
Toto predsa vidi kazdy normalny clovek, kazdy, kto sa rozhodne kupit si auto. Ako je mozne, ze v case este pred krizou, kedy tie rozdiely neboli take markantne, Ford Fiesta, auto rovnakeho segmentu ako Mazda 2, ok, starsej konstrukcie, ale aj tak, cena Fiesty bola 299.000 Sk, cena mojej Mazdy 372.000 Sk. To si fakt v Mazde myslia, ze vsetci zakaznici su taki loajalni k znacke a nepozeraju na vsetko len cez peniaze?
Cena, cena a este raz cena.
Ziaden marketing, ani obchodne zastupenie ani ziadne ine blaboly. Cena je na vine. Bodka.
P.S. Ak by som teraz bol v stave, ze idem kupovat auto pre seba, rozumej vacsie, rodinne, tak si proste Mazdu nekupim. Ten CENOVY ROZDIEL oproti konkurencii je uz tak VELKY, ze sa mozem na celu Mazdu co? Ako sa vravi, odtial potial...
Spravme si rychly prieskum trhu
porovnatelne vozidla
Toyota Avensis Kombi 2.0 125k 6 M/T Business Navi =
26.200 EurMazda 6 Wagon 2.2 MZR CD 126k TE Plus =
32.350 Eurrozdiel = 6150 Eurco je na percenta =
23.47 %No kto by si preboha kupoval za takychto podmienok Mazdu? Aky je realny predajny argument, aby som dal o 6150 Eur viac za Mazdu, ako za porovnatelnu Toyotu? ZIADEN !!!