No ja by som to povedal takto: "bezny spotrebak", ktory sa na aute meni (brzdove oblozenia, filtre bla bla bla) stoji vsade rovnako. "Nie celkom bezny spotrebak" ako napr. chladic sa da zohnat velmi dobre ako druhovyroba (sam som zohnal fungl novy chladic na Primeru za 6000SKK). Drahe su diely "originaly", ktore sa v druhovyrobe nerobia - napr. karosarske diely.
A ked uz porovnavas, tak porovnavaj s cenami aut rovnakej triedy. 626tka je auto strednej triedy, preto porovnavaj napr. s Vectrou, Passatom, Peugeotom 406. Ostatne Tebou vymenovane auta su auta nizsej strednej triedy, preto sa daju cakat lacnejsie diely.
Pre ilustraciu, ake diely som okrem spotrebaku potreboval pocas 115tkm, ktore som na mojej Mazde zatial najazdil:
- obe vyhrievane zrkadielka v spatnych zrkadlach (praskli pocas silneho mrazu po vypnuti vyhrievania) (tusim po 1500SKK - original 2300SKK)
- svieckove kable menene pri 160tkm (3000SKK - original) - maju sa menit po 100tkm, avsak znackovy servis ich nevymenil
A to je prosim pekne vsetko.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)