Dnes proběhla kontrolní jízda do práce. Venku se trefuje do lokalizace spráně, panelák asi nebyl ideální prostředí. Trochu ho zmátne, když procouvám křižovatkou
!
Před časem jsem to absolvoval s kolegou, který měl nějakého TomToma. Zdroj map bude nejspíš příbuzný: Ve Vysokém Mýtě by mě poslal pěší zónou, přestože tahle místní úprava je stará asi 20 let. Prostě nejsme lepší než konkurence.
Místní úprava je celkem jasná bolest u všech navigací, systém nic netuší o tom, kde je jaká jednosměrka. Když projedu křižovatku jinak, nebo nezahnu tam, kde chtěla navigace, na displeji se nová varianta trasy objeví prakticky hned, hlasová navigace má asi 2 s zpoždění.
Drobný detail: na displeji se dá "čmárat" prstem, ale ve spodní hraně panýlku je plastové dotykové pero. Když je panel v držáku v autě, držák zakryje přístup k tomu peru - nedá se vytáhnout. Kdybych si ho připravil ještě před jízdou, budu ho celou cestu válet v kapse.
Cestu do Jelky mám uloženou, pravda, na plánku je to jen bod na silnici, nic víc jsem nezobrazil.
Dílčí objektivní hodnocení: to, co jsem chtěl to umí, jezdit se podle toho dá.
Program na CD, jestli jsem správně pochopil, slouží k aktualizaci dat na kartě, nebo k uložení dalších map, předpokládám že i k nahrání zvukových souborů a videa. Předpoládá ovšem čtečku karet, a tu nemám. Ty karty asi taky nebudou zadara. Takže zatím jen základní funkce.
Perlička nakonec: po zadání nové trasy nabídne simulaci jízdy. Před spaním jsem zkusil cestu z Brna domů - po čtvrthodině jsem byl stále ještě v Brně, protže jsem se řítil rychlostí 49 km/hod, plánovaný příjezd 23:35. Tak jsem to vypnul a šel spát
.