Joker-JBL píše:podobá ale u nás za závažie neplatíte t.j. celé by vás to vyšlo cca tých 20 eur (demontáž, vyzutie letných, obutie zimných, vyváženie, montáž), nerátame kolko gramov závažia ide na koleso to je podla mňa trápne, ventilky meníme iba ak sa dávajú nové gumy (s výnimkou ak príde nové auto nie je to potrebné samozrejme), nie je povinnosť ich meniť pri každom prezúvaní. U nás stoja tiež 2€ (myslí sa tým komplet ventil - aj gumená časť), v cene vám aj zabalíme vyzuté gumy do igelitov a hodíme do kufra
cenník je robený do 14", 15", 16" plech. disky a 15", 16", 17" hliníkové disky. (prezuť plechové 14-tky trvá cca 30min. ak na tom pracujú dvaja mechanici)
lubik123 píše:ja napr. pri prezuvani leto -> zima, alebo naopak nechavam na elektronoch zavazia ak sedia necham ich, ak nie, vsetky zlupnem a lepim nove.
lubik123 píše:ventily a perka nieje potrebne davat zakazdym,... firma musi kupit zavazia, ventili, perka a podobne nieje to lacna sranda.
Krenštík píše:lubik123 píše:ja napr. pri prezuvani leto -> zima, alebo naopak nechavam na elektronoch zavazia ak sedia necham ich, ak nie, vsetky zlupnem a lepim nove.
To bych chtěl vidět že ti to sedí, tam max. 1 kolo z 1000.lubik123 píše:ventily a perka nieje potrebne davat zakazdym,... firma musi kupit zavazia, ventili, perka a podobne nieje to lacna sranda.
Asi jsi na školení Michelinu nedával pozor, v postupech Michelinu ( ale i Conti a Pirreli) je vždy nový ventil. P.S. Zrovna ventil levná sranda je, prodejní cena z velkoobchodu ( standratní beze slev) 4,94 Kč.
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť