Stránka 5 z 7

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 12:04 am
od Kris
Black píše:
Doktor píše:
Black píše:
Doktor píše:
To neukecas. Zkratka se s tim smir. :lol
Nikdy :neane .


Uz je to stejne dany, nic s tim nenadelas. :mrk
Pomoooooc udělejte něco s Doktorem :pray :koule .


Black..co je psany, to je dano. 8-)

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 10:01 am
od whitex
Black píše:
Doktor píše:
Black píše:
Doktor píše:
To neukecas. Zkratka se s tim smir. :lol
Nikdy :neane .


Uz je to stejne dany, nic s tim nenadelas. :mrk
Pomoooooc udělejte něco s Doktorem :pray :koule .


Nemozem! - Nemem basebolku :ho:

btw. Doktore díík za "reprtáž" :lol - kráásně napsáno... :zit

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 10:20 am
od Berry
Steve píše:Jo, ja som nechcel vediet ako a kde, ale co. :wink :) Mam dve kapoty na Demio totiz..

A takhle přední nárazník na Demio bys neměl? Hodil by se mi. :jamaica

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 11:34 am
od tomasicek
Doktor píše:Si asi necuchal macovi do "ziabrov", co? Vies, ako funguje spojka? Pri sprinte motor vytocis, cakas na povel, no a potom pustas spojku tak, aby boli otacky v najvacsom zaberovom momente, tj. u mna asi tak 5500rpm. Ked ju pustis, tak davas knedlik tak do 6500rpm, potom davas dvojku. Mas snad pocit, ze sa pri takmto pouzivani spojka chladi? :lol


zasa vyhovorky, mal si tam od kazdeho aspon o 20 koni viacej...pozri ja som spojku nepustal pri 5500 rpm ale pri 3000rpm a predsa som sundal 2liter :lol

myslim ze rozjazd keby si mal kludny a potom na to slapnes tak bezproblemov vyhras no ale ked si myslis ze usetris spojku pri jednom sprinte to ti vydrzi mozno tak 20 km dlhsie nez ju budes musiet menit :o)

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 11:41 am
od Bootleg
Berry píše:
Steve píše:Jo, ja som nechcel vediet ako a kde, ale co. :wink :) Mam dve kapoty na Demio totiz..

A takhle přední nárazník na Demio bys neměl? Hodil by se mi. :jamaica


Pozriem sa a dam vediet. :wink

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 4:47 pm
od bibop
Doktor píše:
bibop píše:Pekna prace doktore.. doufam, ze ti tak jde i to omamovani lidi :mrk
jinak neprovokuj se zastavenim a technickejma problemama.. holt, jak mam rozbitou kapotu, mam strach, ze mi vyleti viko a vleti do predniho skla.. proto jezdime ted pomaleji.. :skler


Omamovani mi jde jeste mnohem lepe. :lol Jsem te zkousel, jestli jsem ve strehu, hehe.

jak jestli jsi ve strehu? :skler .. hehe he..

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 4:49 pm
od bibop
Steve píše:
bibop píše:Pekna prace doktore.. doufam, ze ti tak jde i to omamovani lidi :mrk
jinak neprovokuj se zastavenim a technickejma problemama.. holt, jak mam rozbitou kapotu, mam strach, ze mi vyleti viko a vleti do predniho skla.. proto jezdime ted pomaleji.. :skler


co mas s kapotou?

jo presne jak napsal Enzo.. crash test ve 3ech :koule .. byla jsem posedni.. takze naraznik, predni kapota, podlozka pod spz a nevim co jeste... :skler ...ale uz ve stredu jdu do servisu.. konecne.. neuveritelny ze po mesici a pul me rekli, ze uz maj volno i na moje auto... chjo

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 7:39 pm
od Doktor
bibop píše:jak jestli jsi ve strehu?


No kdyz provokuju, ne? :jamaica

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 7:40 pm
od Doktor
tomasicek píše:zasa vyhovorky, mal si tam od kazdeho aspon o 20 koni viacej...pozri ja som spojku nepustal pri 5500 rpm ale pri 3000rpm a predsa som sundal 2liter :lol

myslim ze rozjazd keby si mal kludny a potom na to slapnes tak bezproblemov vyhras no ale ked si myslis ze usetris spojku pri jednom sprinte to ti vydrzi mozno tak 20 km dlhsie nez ju budes musiet menit :o)



Ach jaj. Ak ti to urobi dobre, sundam ta cestou hore na Donovaly. Sprinty po mne nechci. Nejak vnutorne sa s nimi nestotoznujem. Koniec debaty.

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 9:53 pm
od Zoran
tomasicek píše:
Doktor píše:Si asi necuchal macovi do "ziabrov", co? Vies, ako funguje spojka? Pri sprinte motor vytocis, cakas na povel, no a potom pustas spojku tak, aby boli otacky v najvacsom zaberovom momente, tj. u mna asi tak 5500rpm. Ked ju pustis, tak davas knedlik tak do 6500rpm, potom davas dvojku. Mas snad pocit, ze sa pri takmto pouzivani spojka chladi? :lol


zasa vyhovorky, mal si tam od kazdeho aspon o 20 koni viacej...pozri ja som spojku nepustal pri 5500 rpm ale pri 3000rpm a predsa som sundal 2liter :lol

myslim ze rozjazd keby si mal kludny a potom na to slapnes tak bezproblemov vyhras no ale ked si myslis ze usetris spojku pri jednom sprinte to ti vydrzi mozno tak 20 km dlhsie nez ju budes musiet menit :o)
ked tak chces moc sprintovat s V6 F, tak dobehni do BA a s Karolom si to mozte rozdat, ale ked nerad prehravas tak ani nechod.... :mrk

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 9:58 pm
od TomAnt
Tak moj V6 jeden sprint tiez nezabije, ked chce mat tomasicek silou mocou dojem ze stoji na mieste :ho:

PoslaťNapísal: Štv Aug 03, 2006 9:59 pm
od Zoran
TomAnt píše:Tak moj V6 jeden sprint tiez nezabije, ked chce mat tomasicek silou mocou dojem ze stoji na mieste :ho:
hej tome, ale ty uz niesi 323 :spik2

PoslaťNapísal: Pia Aug 04, 2006 12:16 pm
od tomasicek
Zoran píše: ked tak chces moc sprintovat s V6 F, tak dobehni do BA a s Karolom si to mozte rozdat, ale ked nerad prehravas tak ani nechod.... :mrk


ale ja nemam V6 :( jedine ze by si mi nejaku pozical :mrk

PoslaťNapísal: Pia Aug 04, 2006 12:17 pm
od tomasicek
TomAnt píše:Tak moj V6 jeden sprint tiez nezabije, ked chce mat tomasicek silou mocou dojem ze stoji na mieste :ho:


ja som len chcel vidiet ten vykonnostny rozdiel medzi 323f 1.5 a 2.0V6.. :(

PoslaťNapísal: Pia Aug 04, 2006 12:25 pm
od Sedvo
tomasicek píše:
TomAnt píše:Tak moj V6 jeden sprint tiez nezabije, ked chce mat tomasicek silou mocou dojem ze stoji na mieste :ho:


ja som len chcel vidiet ten vykonnostny rozdiel medzi 323f 1.5 a 2.0V6.. :(


No jenom ten papírový předpoklad je jasný 55 PS je už rozdíl!!! Něco tak jak píše TomAnt, asi chceš mít pocit, že stojíš na místě :lol :ho: