Jestli jsou v ESA stejní "profesionálové" jako v AAA tak je to jen jedna banda k***v
Lily to je 323 v tom je 1,8 naprosto nadprůměrná motorizace. To auto je proti tvojí 626 o třetinu menší, třetinu lehčí a má o jen o cca 20 koní míň. Navíc to bude druhé auto v rodině a jen aby s tím mohla jezdit do práce, nakupovat a tak. Prostě městské, babské vozítko.
VOLVO V70 Momentum D5, 2007 VOLVO S60 SUmmum D5, 2004
No, mne k tomu napada jedna vec - pokud to prodavaji za 35t, za kolik to asi vykoupili? Rekneme, ze marze muze byt tak 5 - 10t, takze to vykoupili za 25 - 30t. No, a otazkou zustava, v jakem stavu auto za tolik penez muze byt.
Taky je mozna varianta, ze ten clovek nutne potreboval penize a sel pod cenu, aby prpispevek mel i pozitivum
Mohol byt ten clovek v takej situacii ako ja, ked som predaval Opla. V DAREX-e (slovenska obdoba aciek) mi zan dali na ruku 29000 a obratom predali za 49000 - ja som ale nemal cas cakat na kupca a hlavne som bol stastny, ze sa vsetko vybavilo v sobotu doobeda za 10 minut.
To taky vůbec nemusí být vykoupené, může to tam stát v komisi a bazar může být jen zprostředkovatel, v těch menších bazarech je tak 90% všech aut. Nechaávají si obvykle kolem 3 až 5 ti tisíc. Podle ceny.
Ale tohle bych vůůůbec neřešil. Mě jako zákazníkovi to je jedno, kolik na tom bazar trhne, mě zajímá co za ty prachy dostanu.
VOLVO V70 Momentum D5, 2007 VOLVO S60 SUmmum D5, 2004
Jasne, komise, to je dalsi varianta. Neresim, kolik si bazar necha, spis v jakem stavu auto vykoupene za xy tisic muze byt. Coz se ale nejlepe zjisti osobni navstevou
Mám aktuální nabídku na svůj za velmi příjemné peníze. Jenže nevím jestli ho prodat. Chtěl bych to samé, ale v automatu (ne sedan ), nebo Cronose, nebo MX-6 a o žádném takovém nevím.