Další zkušenosti:
Je důležité, kde tankujete! Dvakrát jsem natočil do nádrže takový shit, že jsem to málem vzdal. Auto netáhlo, spotřeba šla nahoru. Pak jsem nalil plnou u pumpy, kde tankuje mechanik, který mi montoval řídící jednotku a Mrkačka vyrazila jako z praku. Malé tankovačky nejspíš pančují, při dojíždění nádrže to cukalo, jako když natankuješ benzín s vodou.
Ale i s tou vyšší spotřebou vychází provoz levněji než na benzin. Čísla doplním, až vyjedu pár nádrží kvalitního etanolu.
Startování za mrazu je tak 4x delší než s benzínem. Mám baterku v dobrém stavu, takže nemám problém, ale vyplatí se pak nechat běžet motor aspoň, než odrápu námrazu z oken. Studený motor má několik minut tendenci cukat, nebo i chcípnout, ale když ho nechám před startem chvilku běžet, je v pohodě, přesto že se rafička teploměru ještě neodlepila od nuly. Po zastavení ještě pár hodin motor startuje okamžitě, až když promrzne, je to horší.
Při měření spalin z výfuku vycházejí tak nízké hodnoty, že na STK je snad lepší přijet na benzin, chlapci ještě nemají jasno, jestli montáž řídící jednotky není přestavba, která by měla být zapsaná v techničáku.