Zdravím všetkých,
vopred sa ospravedlňujem ak som založil zbytočnú tému ale potreboval by som pomoc.
Od svokra som kúpil Mazdu 323F (označenie motora 1.6ZM, rok výroby 2003, km: 135tisíc) aj keď mu svietili rôzne kontrolky na prístrojovke (ABS, ručná brzda, kontrolka motora). Bol jediný majiteľ, auto bolo každý deň v garáži... kúpil som ho za 1500€, zvonku ako nové...
Cca dva týždne dozadu som bol na diagnostike u otcovho známeho, zistil vadné ABS čidlo, "zadreté" lanko ručnej bzdy a chybu zadnej lambda sondy.
Po výmene lambda sondy, začala sonda komunikovať s diagnostikou (kontrolka už viac nesvietila) ale dnes ako bol otec pre auto začala kontrolka motora znova svietiť po cca 60km (oranžová kontrola vpravo). Volal servisákovi a podľa neho to bude katalyzátor. Nakoľko je nový katalyzátor dosť drahý chcel by som sa opýtať či sa niekto nestretol s podobným problémom a či naozaj na týchto autách odchádza katalyzátor "už" pri 130k?
Ďakujem veľmi pekne za pomoc
E/ ešte si spomínam, svokor mi hovoril že vymieňal cievku (vraj sú tam dve) ale vymenil iba jednu nakoľko mu niekto hovoril, že by sa mali meniť obe naraz. nemohol by byť aj toto problém?