skúšal niekto diagnostikovať BJ-čk podľa schémy vyššie (v príspevku od Gazdu ?) cez víkend som to skúšal presne na svoje Mazde BJ (motor 1840 cm3 / 84kW, 227-tis. najazdených km) ale neviem či tam nie sú chyby alebo to nefunguje.
-po zapojení a otočení klúču do polohy ON dióda zasvietila, zhasla a už viac nič, nič neblikala. Keď som odpojil uzemnenie tak naopak, začala trvale svietiť.
Aj ja mám problém s kolísaním otáčok. Motor kolíše okolo nominálnych otáčok, potom ho trochu pridusí, ale sa rozbehne sám(nedochne). S výfuku sa ozýva "traktorové pobafkávanie" ako keby nešiel jeden valec. Pri vytočení otáčok na neutrály mi s výfuku ide voda. Stratu chladiacej vody som však nezaznamenal. A ten "traktorový zvuk zmizne.
Preštudoval som takmer všetky príspevky, všetko poskúšal výmena sviečok aj baterky. Sviečky som vymenil po 45 tis. km, boli dosť opálené. Trochu sa to zlepšilo ale kolísanie sa neodstránilo.
Gazda : kde priblibližne nájdem tú skrutku ktorou sa nastavuje privod vzduchu na volnobehu ? Nech zase neroštelujem všetky
Pri jazde pod zaťažením žiadne anomálie, ani pokles výkony ani čudné zvuky. Má niekdo nejaké nápady ? Čím šialenejší tým lepší lebo už neviem ....