Mazdaklub WEB   |    Mazdaklub FACEBOOK

Skusenosti Mazda 6 - 2.3L

Máte novú Mazdu? Opravenú? Upravenú? Podeľte sa o svoju radosť...

Skusenosti Mazda 6 - 2.3L

Poslaťod pete777 » Ned Sep 09, 2007 9:49 am

Zdravim vsetkych,

chcel by som poprosit vlastnikov Mazdy 6 2.3 o ich skusenosti s tymto autom, plusy minusy..atd...informacie z realneho pouzivania tohoto auta. Este by ma zaujimalo ci niekto mal tuto Mazdu pred F/L a po..ake su tam rozdiely..ci sa oplati pri kupe starsej priplatit a zobrat novsi F/L model.

DAkujem za vsetky postrehy
pete777
Čitateľ
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pia Jún 08, 2007 9:51 am

Poslaťod dabel » Ned Sep 09, 2007 10:42 am

Jednoznacne treba model po F/L! Nepodarenu patstupnovu prevodovku konecne vymenili za poriadny seststupen!
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Doktor » Ned Sep 09, 2007 10:45 am

No teda neviem, dabliku, kolko si s nou najazdil, ja asi 10 000km, ale prisla mi OK, prevody su dlhsie, motor na to silu ma, vyhodou vysokych otacok je setrenie brzd - pri ubrati krasne brzdi motorom. Samozrejme, ze by som si radsej kupil model po F/L, ale prevodovka naozaj nie je handicap. Toboz nie pri 2.0 MZR-CD. Sestkvalt je tam iba pre to, aby sa to mohlo napisat do kolonky a konkurovat fasistom.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod dabel » Ned Sep 09, 2007 10:48 am

Doktore, hovorim o benzinovej 2.3, ktorej prevody pred F/L su absolutne identicke s 1.8 a 2.0 - a teda tragicky kratke :( . Teda tak znie otazka - na 2.3 ;) U dieslov suhlasim, aj pred F/L bola 5-st prevodovka super.
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod misko42 » Ned Sep 09, 2007 12:26 pm

Na http://www.auto.cz je recenzia na tuto 2,3 benzin. Ja ak budem kupovat new auto tak tiez tuto 2,3 alebo 2,0 benzin a podmienka zlta farba,ta sa mi strasne paci na nej :-)

FERRARI fan
Obrázok užívateľa
misko42
VIP 2007
 
Príspevky: 3631
Registrovaný: Pia Jún 23, 2006 10:23 am
Bydlisko: NR

Poslaťod Doktor » Ned Sep 09, 2007 2:41 pm

dabel píše:Doktore, hovorim o benzinovej 2.3, ktorej prevody pred F/L su absolutne identicke s 1.8 a 2.0 - a teda tragicky kratke :( . Teda tak znie otazka - na 2.3 ;) U dieslov suhlasim, aj pred F/L bola 5-st prevodovka super.


No ja tomu rozumiem, brat ju ma, ved som pisal aj o nej, mne sa prevodovka kratka nezda, na spotrebu moc nejazdim, ani dlhsie cesty neboli otravne.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod dabel » Ned Sep 09, 2007 6:15 pm

No neviem, ale ak to toci na najvyssom stupni pri 130 nejakych 4000 otacok, to je podla mna hodne kratke - a hodne hlucne a hodne zrave :( Taketo sprevodovanie je adekvatne pre udychanu 1.8, kde to plne chapem. Pre 2.3 mi takyto vyber prevodov proste postrada zmysel (okrem vybornych casov v zrychleni "80-120 na najvyssi stupen")
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)
Obrázok užívateľa
dabel
VIP 2009
 
Príspevky: 7476
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Doma

Poslaťod Doktor » Ned Sep 09, 2007 7:39 pm

No ved ti hovorim - som si myslel to iste, ale cestovanie 160-180km/h je prekvapivo prijemne (motor ma vyvazovaci hriadel, takze aj ked to je chory stvorvalec, kultura behu parada), super brzdna sila motoru, zralo to pod 10 a sestka chybala iba podla pohladu na tachometer. Ale F/L by som samozrejme bral radsej - ked uz pre nic ine, tak pre lepsie odhlucnenie a krajsiu stredovu konzolu.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod pete777 » Uto Sep 11, 2007 9:33 am

Doktor píše:(motor ma vyvazovaci hriadel, takze aj ked to je chory stvorvalec, kultura behu parada)


toto ma tiez zaujima, teraz jazdim xedosom,je ta kultura behu parada aj v porovnani s 2.0V6? obavam sa ci ta 2.3 nie je nejako vyrazne horsia co sa tyka kultury chodu, vykonovej krivky atd..ci to proste neni blby napad prejst od 6 k 4valcu.. V6 boli v mazde6 iba US varianty?
pete777
Čitateľ
 
Príspevky: 11
Registrovaný: Pia Jún 08, 2007 9:51 am

Poslaťod Doktor » Uto Sep 11, 2007 1:32 pm

Hej, 3.0 V6. Ale par ich beha aj v nasich koncinach. No, prave predavam 2.0 V6, a teda kultura behu je to posledne, na co by som si stazoval. Urcite je v Xedose lepsie odhlucnenie, takze subjektivne clovek menej vnima motor, ale to je asi tak vsetko. Kultura behu 2.3 je OK.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod TomAnt » Uto Sep 11, 2007 1:36 pm

Dobru kulturu behu ma aj wankel :ho:

BTW, kamos mi vcera volal ze ide kupit RX-8ku, ze sa hlasi do klubu, tak zas bude o jednu viac :)
Obrázok užívateľa
TomAnt
Administrator VIP2012
 
Príspevky: 17889
Registrovaný: Sob Feb 02, 2002 1:06 pm
Bydlisko: Bratislava
Znalosť automobilov: 4. Viem ako funguje motor, viem aké sú základné a dôležité časti auta a ako principiálne fungujú.

Poslaťod Gib » Str Sep 12, 2007 8:35 pm

Na 2.3 boli staznosti koli velkej spotrebe oleja!!! Viem o dvoch pripadoch, kedy sa majitel pozabudol, nesledoval olej (fyzicky tyckou) a motor zadrel! Bohuzial, Mazda6 (a to nechapem!!!) nezobrazuje na displaji hladinu oleja :( To uz moja stara Laguna, co som mal toto mala! :ko
Naposledy upravil Gib dňa Str Sep 12, 2007 8:50 pm, celkovo upravené 1
Mazda 6 2.0i F/L 108kW Mio C520 iGO8
I don't wanna change the world, I don't want the world to change me!
Obrázok užívateľa
Gib
Top Mazďák
Top Mazďák
 
Príspevky: 2110
Registrovaný: Ned Aug 06, 2006 9:40 pm
Bydlisko: Rodná hruda

Poslaťod Bootleg » Str Sep 12, 2007 8:42 pm

Ja som tu kontrolku, resp. budik na hladinu oleja zazil v 406-ke coupe.
Bootleg
NadMazďák
 
Príspevky: 8488
Registrovaný: Uto Mar 18, 2008 8:07 pm

Poslaťod Doktor » Str Sep 12, 2007 8:58 pm

Brata som donutil, aby olej kontroloval pred kazdou dlhsou jazdou, ale jemu nejako extra nemizne, teda skoro vobec. Asi dobry kus.
Caterham CSR R500
Obrázok užívateľa
Doktor
VIP 2013
 
Príspevky: 6540
Registrovaný: Pon Okt 04, 2004 2:02 pm
Bydlisko: Praha, Bratislava, United Kingdom

Poslaťod 323.Hans.626 » Uto Sep 18, 2007 5:58 pm

Gib píše:Na 2.3 boli staznosti koli velkej spotrebe oleja!!! Viem o dvoch pripadoch, kedy sa majitel pozabudol, nesledoval olej (fyzicky tyckou) a motor zadrel! Bohuzial, Mazda6 (a to nechapem!!!) nezobrazuje na displaji hladinu oleja :( To uz moja stara Laguna, co som mal toto mala! :ko

kterou Lagunu máš na mysli... třeba v jedničkový co jsem měl já nic takovýho nebylo... bo si aspoň na nic takovýho nevzpomínám... vím že tam byl tzv mluvící kontrolní systém (který v mým připadě spíš mlčel než mluvil :lol ) a kontrolky stop a service... tak nevím.
Ostatně spotřebu oleje bych neviděl tak tragicky. Moje GF zpočátku žrala okolo 0,6l/1000km což bylo docela dost. Posléze se spotřeba ustálila okolo 0,1-0,2l/1000km. Záleží i na stylu jízdy jestli jezdíš s autem jenom za studena krátký trasy, nebo dlouhé vzdálenosti. Těch faktorů je opravdu moc a vyjmenovat je tady by zabralo celý nový thread.
MAZDAKLAM JE SEKTA a já rozhodně žádnou sektu NEPODPORUJI

Mazda 323 P BA 1.3 16V B3 (1997)
Honda :Civic 8.gen SDN LS 1.8 iVTEC R18A2 (2006)
Obrázok užívateľa
323.Hans.626
VIP 2008
 
Príspevky: 2903
Registrovaný: Štv Dec 15, 2005 9:52 am
Znalosť automobilov: 9. Dokážem vám pomôcť s takmer akýmkoľvek problémom týkajúcim sa Mazdy.

Ďalší

Späť na Chcem sa pochváliť...

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron