pepino34 píše:dabel píše:No vyrobcovia udavaju "vykon na kluke", kdezto vykon na kolesach je nizsi o straty sposobene prenosom vykonu (napr. prevodovka).
Já mám ale výrobcem udávaný výkon 66kW a na kolech jsem naměřil 68kW
Tak bude velmi rad
pepino34 píše:dabel píše:No vyrobcovia udavaju "vykon na kluke", kdezto vykon na kolesach je nizsi o straty sposobene prenosom vykonu (napr. prevodovka).
Já mám ale výrobcem udávaný výkon 66kW a na kolech jsem naměřil 68kW
Harry FE3 píše:Už vím,jak je to s tím grafem,je totiž rozdíl mezi statickým a dynamickým měřením výkonu.Statický se skoro nikde nedělá a je přesnější - mých 96kW,dynamický se dělá většinou a je poměrně nepřesný - mých 105,8kW.Takže tak...zkráceně,pokud by to někoho zajímalo,pište,chlápek na brzdě je chytrej a docela solidně jsem s ním pokecal:-)
Lobo píše:a jaky je rozdil mezi statickym a dynamickym merenim?
statickej je jako vyndanej motor na testovaci lavici nebo co tim myslis?
pepino34 píše: Toho chlápka na brzdě myslíš pana mistra Flórku ???
Harry FE3 píše:Lobo píše:a jaky je rozdil mezi statickym a dynamickym merenim?
statickej je jako vyndanej motor na testovaci lavici nebo co tim myslis?
Statický měření je to,že to držíš v určitých otáčkách tipuju 5 až 10s nevím to přesně a brzda si tak přesně v těchto otáčkách změří výkon a kroutící moment.Bodů (otáček) ve kterých to budeš měřit je pak v podstatě libovolnej počet.Dynamický měření je to,že tam dáš rychlost a od cca 1000ot. tomu dáváš plnej až do omezovače naráz-brzda pak nestačí tak přesně měřit.
Michal 4WS v škole píše:Harry takže mám dotaz! Tvoja Mazda bz mala mať 103kw. Namerali ti teda 95......čiže o 8kw menej?
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť