oldboy píše:Dva dni som tu nebola a už sa tu rozprúdila veľká debata o tuningu. Môj názor je, že mne sa tuning páči... a komu sa nepáči nech si ho na aute nerobí, je to jeho vec. Ja budem na auto dávať aj lepšie brzdy, aj nastaviteľný podvozok a iné veci, ale taktiež sa mi na ňom páčia aj iné ako sériové pedále, iné ako gumené koberce a pod. Kto chce jazdiť na sériovom aute je to jeho vec. A fotky budú, komu sa nebudú páčiť jeho vec... zajtra ich odošem adminovi. Verím, že tu je aj pár ľudí, ktorým sa tuning páči. A ja na aute veci z Tesca nemám. Koberce ma vyšli len plech 1700,- madlo 1500,- manžeta 1600,- pedále 1200,- nepíšem to preto aby som machroval, ale aby ste mali pojem o cenách oproti Tescu. Prosím nerozvíjať ďalej tému o cenách, ktoé som uviedol.
No a to prave neni tuning, ale styling - tj. aby auto
vypadalo odlisne. Aby taky oproti serii odlisne jezdilo, tj. akcelerovalo, brzdilo, drzelo v zatacce apod. je potreba na nem spachat tuning - ten pravy. Ve svete tuningu pak naraznik z carbonu nebo vyfuk z titanu neni na aute proto, aby vypadal kuuul, ale aby snizil vahu a blow off valve se tam nedava proto, aby "to melo zvuk jako ve faaast end fjuuuriiis", ale aby se vam po prerazeni neroztacelo turbo zbytecne dlouho.
Za zaklad tuningu proto maximalne uznam, kdyz si nekdo na auto lupne vzduchovej filtr a pohraje si rozumne s vyfukem (tim nemyslim, ze bezhlave vyreze a vyhaze vsechno na co prijde) a ne kdyz placne do auta manzetu kolem radici paky a vymeni pedaly