Tak mame PO. Pro jistotu si pocasi reklo, ze kdyz Dvojka prosla velkou garanckou, tak ji hned v nedeli otestuje v pul metru cerstveho snehu...no jelo se skvele, z Karvine do Olomouce asi 70km/h max., vic to neslo, sypace zaspaly (potkali jsme az na useku Brno - Praha, kde prakticky snih nebyl).
Zpet ke garancce.
Po vymene oleje v prevodovce mi prijde (placebo? :D ), ze razeni je opet tuzsi, jako pred desitkami tisic kilometru, ze je to jistejsi.
Geometrie po letosni zime a derave Praze taky pomohla.
Dvojka ma nabehano k dnesku 84.500km a predni brzdove desky maji jeste rezervu pro dalsich cca. 10-15tkm (upozornuji, ze jsou tam stale puvodni z tovarny).
A ted k palcivemu problemu v podobe "piskotu/kvikotu" pri rozjezdech/prerazeni...nakonec to neni spojka/prevodovku, ale silentblok drzici motor/vyfuk a karoserii. Holt pusobenim sracek o zimach a diky rozbitym silnicim mele z posledniho...do pristi garancky udajne vydrzi, jen to bude delat vetsi a vetsi kraval, ale vymena nas nemine. Cena dilu 2090,-; cena prace...zjistuji. Za dulezite povazuju, ze vime, kde je problem a jak ho resit. Jen mne mrzi, ze jsem na pocatky tohoto upozornoval uz tak dva roky zpatky, bohuzel v servise se to pri kontrolnich jizdach nikdy neprojevilo (nebylo to jeste tak "vychechlane" a asi ani nepanovalo to spravne pocasi).