Napriek tomu, ze svoju prevodovku som dal servisovat do autorizovaneho servisu Mazda, dal som tam dokonca aj inu z jednej 626-ky, stale mi nechce hladko radit a ide mierne cez zuby. Tak som sa rozhodol, ze skombinujem tri prevodovky na moj motor. Jednu z 1,8, potom z 2,0 a nakoniec z 2,5 V6. Z V6 pouzijem 1., 2., 5. stupen a R, z 2.0 pouzijem 3. a 4. stupen a z mojej povodnej 1.8 tam hodim staly prevod..
Tak mi teraz niekto poradte, ci je to OK (aj ked nieje, ja to skusim). Ale myslim si, ze je.. Drzte mi potom palce, oboznamim vas s vysledkom, ale asi az niekedy v lete. Potom ju nastriekam bud na cierno, alebo necham komplet obal pochromovat. To bdue prva faza, potom nastupi nafarbenie alebo pochromovanie krytu hlavy valcov a nafarbenie bloku motora spredu..