Honza píše:Mimochodem,a jak se ti s Fabií jelo?Neprodáš mazdu a nejdeš do škodovky?
Hm do mesta to moze byt prijemne auto. Ja som ho mal len na usek Salzburg-Mnichov, cca. 130km cista dialnica. Podvozok je dost tvrdo odladeny (malinko tvrdsie ako GF), servo ale prilis ucinne, takze v zatackach sa straca kontakt s riadenim. Chcel som zobrat jednu dialnicnu zatacku ostrejsie, ale nad 160 som to auticko trapit nechcel - predsa len ma uz 105000km. Ale inak drzalo celkom dobre. Posez OK, sedacky by mohli byt malinko maksie.
Motor celkom odzdola zaberal, ale citelne mu chybal "vrch". Na tak tazke auto a rychlu dialnicu je tych 68 konikov trosku malo. Kazdy kopec bolo citit. Som zvyknuty aj v 150 dat stvorku a kopec vybehnut zlahka - toto sa tu nedalo, proste nutne nechat tam patku, plynovy pedal na podlahu a nechat ho plynule spomalovat az na cca. 110, vtedy sa da podradit. Po rovine nebol problem 160, tam ale auto uz pomaly koncilo. Na tej extremne rychlej dialnici som si preto musel zvykat na "defenzivny" styl - s Mazdulou proste som v lavom prude a idem s nim (podla premavky 150-200), tu som musel drzat to tempo 140-150 a len chvilami do laveho prudu nakukat, ako to tam fachci. Inak ale OK - na objem 1.4 sa to dalo.
Takze prestupim, ano, urcite, casom. Ale na M6 2.3
)))
dochodcovsko-kolotocarsko-taxikarsko-cigansky nemecky vyrobok + japonska polo-elektricka ('19 E53AMG + '20 RX450hL)