Stránka 2 z 2
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Uto Sep 09, 2008 2:42 pm
od ALPHANUMERIC
zdarec chlapi tak som nieco nasiel....na
www.enginesus.com ......mozte sa na ro kuknut a poradit?????
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Uto Sep 09, 2008 4:34 pm
od Bootleg
Mas 2.0? No.. tak podla fotky na stranke to odhadujem na:
- komplet sanie s vahou vzduchu, mozno by potom bodla JE-50
- komplet hadice chladiaceho systemu plus chladic, ventilator
- riadiaca jednotka (mozno KL36 k JE-50ke vahe)
- kompletnu kablovacku do interieru a motoroveho priestoru
- nove silentbloky na motor a prevodovku
- nove predne pruziny (pre V6)
- nova pristrojovka s cervenym polom otackomera na 7000
- zvysok az na par detailov, hadiciek, spojek, prichytiek a spol. by mal byt totozny
Vacsinou sa robi vymena V6 za V6, ale kedze GE-cka bola prvotne dimenzovana podvozkom, brzdami a karoseriou na najsilnejsi variant (cize KL-DE), brzdy a podvozok (okrem prednych pruzin) menit netreba.
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Ned Sep 14, 2008 10:27 am
od ALPHANUMERIC
a tvoj odhad financii???
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Ned Sep 14, 2008 10:08 pm
od Bootleg
tazko povedat, podla toho, ako sa ti co podari zohnat.. treba ratat aj s nakladmi napr. na nove rozvody (istota), kvapaliny, pracu.. tak do 60tis by sa to malo zmestit.. v pripade riesenia nejakych pripadnych problemov.
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Pon Sep 15, 2008 10:43 am
od ALPHANUMERIC
mmmm...to asi zacnem s podvozkom.......plne nastavitelny 36000..........a potom mozno s tym motorom
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Pon Sep 15, 2008 12:19 pm
od Bootleg
no asi hej, k tomu by som pridal aj lepsie brzdy, ked je prianie dat tam ZE-cko..
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Pon Sep 15, 2008 8:09 pm
od ALPHANUMERIC
odporucas nejaku znacku??:: a nevis mi poradit potreboval by som ciernu pristrojouku a aj cierne tapaciry na predne dvere
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Pia Sep 19, 2008 1:48 pm
od ALPHANUMERIC
Tak ludia, dalo by sa to spravit aj takto: dat tam motor KLZE, ale veci co musim vymenit napr.prevodovku, dat z europskej 2.5 V6?:hmmhmm
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Pia Sep 19, 2008 11:00 pm
od Bootleg
preco chces menit prevodovku, hod tam tu, co mas teraz..
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Sob Sep 20, 2008 9:14 am
od ALPHANUMERIC
Z 2.0? To sa da? A tie ostatne veci co si pisal mozu byt z tej slabsej V6????
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Sob Sep 20, 2008 10:48 am
od Bootleg
aha pardon, iba z V6-iek sadnu, manualne.
trosku sa mi to poplietlo. ostatne veci mozu byt zo "slabsej" V6. okrem vahy, ecu, kablovacky, ale aj to sa da upravit, prisposobit.
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Sob Sep 20, 2008 1:35 pm
od ALPHANUMERIC
Dufal som, ze sa to bude dat skombinovat s tou slabsou, takto neviem ako dalej
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Str Okt 01, 2008 9:59 am
od azet
byt tebou tak do takejto prerabky sa nepustam. zmysel to ma, ked menis KL-DE alebo KL03 za KL-ZE.
je urcite jednoduchsie si zaobstarat 626 (prip. MX-3, MX-6, Ford Probe...) s 2,5 KL-.. a potom swapnut KL-ZE.
Tvoj zamer je sice realny, ale vynalozis tolke usilie, ze mozno s tym v polke prastis
orientacna cena vid napr.:
http://www.probeaddiction.com/klze.htm
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Str Okt 01, 2008 8:38 pm
od ALPHANUMERIC
Praveze som si toho vedomy. Ale stale nad tym dumam
Mojou jedinou zachranou bolo, zeby som tam nahadzal veci z europskej V6 2.5l a potom uz len doobjednal KLZE...
Re: KLZE 24v V6 2.5l
Napísal:
Pia Máj 04, 2012 7:36 pm
od fidel1983